از نظر حقوقی، در معاملات داروخانه ایران به عنوان فروشنده و ناظر بر کیفیت و خدمات مطلوب به مشتریان به می باشد و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شوند. فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می گیرد که کاربر سفارش دهنده آن را در سبد کالا اضافه نموده است و تسویه نهایی به منظله خرید مورد نظر کاربر است .
ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت وارد شده محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود. تنها مبلغی که در موارد معین به قیمت کالا اضافه می شود، هزینه ارسال و بیمه کالا خواهد بود. مکان تحویل کالا توسط مشتری سفارش دهنده درج شده سایت داروخانه ایران متعهد است با رعایت سیاستهای معین ارسال کالا ، سفارش را در آن مکان تحویل دهد. در صورت عدم حضور سفارش دهنده در مکان تعیین شده هزینه های مربوطه را از خریدار طلب خواهد نمود.
در صورتی که داروخانه ایران به دلایلی که خارج از اراده ما می باشد، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نماید.
هر گونه نقص و یا عیب بایستی در لحظه تحویل سفارش به متصدی تحویل کالا اعلام و کالا مرجوع گردد.
در صورت بروز اختلاف بین طرفین، دادگاه رسیدگی به جرایم رایانه ای محل عقد صالح میباشد.
تاریخ انقضاء محصولات
حداقل تاریخ انقضاء محصولات موجود از آن کالا در صفحه محصول قابل مشاهده است . شما می توانید تاریخ انقضاء محصول را در بخش توضیحات هر محصول مشاهده کرده و در صورتی که مورد تایید شما است آن را به سبد خود اضافه و خرید خود را نهایی کنید . شایان ذکر است مرجوعی به دلیل تاریخ انقضاء به هیچ عنوان پذیرفته نمی باشد زیرا داروخانه ایران برای تکریم مشتریان خود تاریخ انقضاء را به صورت دقیق در صفحه محصول درج کرده است و مسئولیت خرید محصول بر عهده خریدار میباشد .
قیمتمحصولات
ارزش گذاری قیمت کلیه محصولات ، محصولات تخفیف دار و شگفت انگیز بر اساس آخرین قیمت مصوب آن کالا می باشد و به صورت روزانه بروزرسانی می گردد و مشتری مواظف است پس از بررسی دقیق قیمت ها خرید خود را نهایی کند .
مالکیت معنوی
کلیه عناصر موجود در این وب سایت، شامل اطلاعات، اسناد، تولیدات، لوگوها، گرافیک، تصاویر و خدمات، کلاً متعلق به داروخانه ایران ، میباشد و هیچ شخص حقیقی و حقوقی بدون اجازه کتبی صاحب عناصر مذکور اجازه کپی کردن، توزیع، نشر مجدد، واگذاری (Download) نمایش، ارسال و انتقال آنها را ندارد.
استفاده از خدمات سایت
به محض پذیرش عضویت شما در سایت داروخانه ایران ، عضویت شما بیانگر پذیرش کلیه ضوابط و مقررات سایت بوده و متعهد هستید به این ضوابط احترام گذاشته و آنها را رعایت کنید.
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویتهای ما بوده است و در این راستا میکوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
گروههای کالای ارایه شده ، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا نمیشوند. همچنین اقلامی که به عنوان هدیه همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شدهاند، مشمول 7 روز ضمانت بازگشت نیستند.
نکته:
در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهاییشدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
شرایط بازگرداندن کالا:
اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد
اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به ما اطلاع داده شود.
لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود بازگردانده شود
برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد
در صورت باز کردن محصول و عودت به دلیل عدم انتخاب صحیح از لحاط طعم ، رنگ ، اندازه و غیره هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت و لی در صورت عدم باز شدن بسته بندی پس از بررسی کارشناسان ما هزینه کالای برگشتی عودت داده می شود
اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد:
وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش داروخانه ایران از طریق تلفن اطلاع داده شود.
عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وبسایت است.
در صورتی که امکان تشخیص مغایرت، بدون باز کردن بستهبندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد
در صورتی که امکان تشخیص مغایرت و کسری اقلام همراه تنها با باز کردن بستهبندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود بازگردانده شود. برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوشکردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد:
آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش از طریق تلفن اطلاع داده شود.
لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به داروخانه ایران بازگردانده شود. برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
بازگشت به دلیل تاریخ انقضاء محصولات
کلیه محصولات ارائه شده در داروخانه ایران دارای حداقل تاریخ انقضاء موجود از آن کالا می باشند . شما می توانید تاریخ انقضاء محصول را در بخش توضیخات هر محصول مشاهده کرده و در صورتی که مورد تایید شما است به سبد خود اضافه و خرید خود را نهایی کنید . شایان ذکر مرجوعی به دلایل تاریخ انقضاء به هیچ عنوان پذیرفته نمی باشد زیرا داروخانه ایران برای تکریم مشتریان خود تاریخ انقضاء را به صورت دقیق در صفحه محصول درج کرده است و مسئولیت خرید محصول بر عهده خریدار می باشد .
اگر مشتری از خرید خود منصرف شود:
توجه :
1- انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که باز نشده باشد، هیچگونه دخل و تصرف، باز کردن بستهبندی اولیه، پلمب، برچسبها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
2- حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرفکننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمیشود).
3- اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر به واحد پیگیری سفارشات اطلاع داده شود.
4- اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.
5- با استناد به "توجه بند 1" در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا باز نشده باشد، در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است. لازم به ذکر است کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسایل بهداشتی نمیتوانند بازپس داده شوند، از شمول این بند خارج هستند.
لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بستهبندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.
اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد:
1- آسیب دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش اطلاع داده شود.
2- با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
3- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به ما بازگردانده شود. برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
4- کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش داروخانه ایران ارسال شود.
5- در صورتی که آسیب، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری میتواند از تحویلگرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به ما بازگردانده شود.
پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال میشود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد ما در واحد خدمات پس از فروش باقی میماند و با انقضای این مهلت داروخانه ایران در قبال کالا و زیانهای وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
ضوابط و مسئولیتهای مربوط به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی:
اطلاعات هر محصول آرایشی بهداشتی ، مکمل ها در وبسایت ، صرفاً برای اطلاعرسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از مواد آرایشی بهداشتی نسبت به کسب اطلاعات حرفهای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وبسایت درج کردهاند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و داروخانه ایران مسئولیتی ایجاد نمیکند. همچنین داروخانه ایران مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بستهبندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.
درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ها یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیتهای آن بر عهده مشتری است و داروخانه ایران در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
در صورت تایید معیوببودن کالای مرجوعی توسط شرکت تامین یا تولیدکننده، حداکثر تا یک ماه از تاریخ فاکتورامکان هماهنگی برگشت و مرجوع وجه به شما وجود دارد.
داروخانه ایران نسبت به عوارض جسمی و بیماریهای ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ها (از قبیل حساسیتهای پوستی، جراحات و ...) مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیریهای لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکتهای مربوط (نمایندگیها و تامینکنندگان رسمی کالا) انجام شود.
ضوابط و مسئولیتهای مربوط به فروش لوازم و تجهیزات پزشکی و کمک درمانی
اطلاعات این محصولات صرفا برای اطلاعرسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده، نسبت به کسب اطلاعات حرفهای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وبسایت درج کردهاند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و داروخانه ایران مسئولیتی ایجاد نمیکند.
داروخانه ایران مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بستهبندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.
درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از این محصولات یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیتهای آن بر عهده مشتری است و داروخانه ایران در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
داروخانه ایران نسبت به عوارض جسمی و بیماریهای ناشی از استفاده از این محصولات مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیریهای لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکتهای مربوط (نمایندگیها و تامینکنندگان رسمی کالا) انجام شود.
ضوابط و مسئولیتهای مربوط به مکمل های ورزشی و غذائی
کلیهی اطلاعاتی که در خصوص هریک از کالاهای خوراکی در صفحهی مربوط به آن درج شدهاست، از قبیل تصویر و هریک از مشخصات ذکرشده، تنها برای اطلاع شما و برگرفته از اطلاعات مندرج بر روی بستهبندی کالاهاست و از آنجا که منشاء این اطلاعات، تولیدکننده و یا واردکنندهی قانونی این کالاهاست، داروخانه ایران مسئولیتی از این حیث برعهده ندارد، همچنین، این اطلاعات نباید بهعنوان مشاوره بهحساب آیند.
شرایط نگهداری، حمل، و ارسال کالاهای خوراکی بهگونهای است که این کالاها تا زمانی که تاریخ انقضاء مصرفشان فرا نرسیدهباشد، قابلیت استفادهی خود را حفظ میکنند؛ بههمین منظور، رویههای بازگرداندن کالا در این بخش با دیگر بخشهای داروخانه ایران متفاوت است.
چنانچه تا پیش از ارسال کالا از خریدتان منصرف شدید، لازم است در اسرع وقت نسبت بهتماس با واحد خدمات مشتریان ما تماس بگیرید، و مراتب را با ذکر شمارهی سفارشتان اطلاعرسانی کنید؛ در این صورت، میتوانید سفارشتان را لغو کنید، و یا آن را تغییر دهید.
هنگام دریافت کالایی که خریداری کردهاید حتماً پیش از امضاء رسید تحویل، آن را بهدقت بررسی کنید و، در صورتی که بههر علت از خرید منصرف شدهاید و تمایلی به دریافت ندارید، و یا اشکالی در کالا مشاهده میکنید (مثلاً مغایرتی میان کالایی که بهشما تحویل میشود و کالایی که سفارش دادهاید وجود دارد)، از تحویلگرفتن آن خودداری، و کالا را مرجوع کنید؛ سپس با واحد خدمات مشتریان ما تماس بگیرید تا راهنماییهای لازم به شما ارائه شود.
نکته
در صورت دریافت کالا، چنانچه کالای تحویلشده اشکال و یا ایرادی دارد (مثلاً مغایرتی میان آنچه خریدهاید و آنچه بهشما تحویل شدهاست وجود دارد)، تنها 24 ساعت جهت تماس با واحد خدمات مشتریان ما جهت کسب راهنماییهای لازم فرصت دارید؛ در هر صورت، لطفاً تا پیش از تماس با واحد خدمات مشتریان ما از مرجوع کردن کالا جداً خودداری فرمایید. (لطفاً بهخاطر داشتهباشید که اگر اشکال و یا ایراد کالا(مثلاً وجود مغایرت) از روی بستهبندی کالا قابلتشخیص باشد، مرجوع شدن کالا تنها در صورتی مقدور است که بستهبندی آن هیچگونه تغییری نکردهباشد..
کالا را چطور ارسال کنید؟
لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش داروخانه ایران جداً، خودداری کنید.
برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و کلیه اقلام ارسالی به همراه کالای اصلی ارسال شود
برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید)
در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز پس کرایه اقدام کنید .در صورتی که برخی از شهرها پست پیشتاز را نمی پذیرند، رسید پستی را برای ما ارسال کنید
اگر ساکن اصفهان هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویلگرفتن کالا، با داروخانه ایران تماس بگیرید.
از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید در غیراینصورت بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید. استان اصفهان - شهر اصفهان – خیابان استانداری نبش خیابان فرشادی داروخانه ایران
هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش داروخانه ایران برسد، هزینههای ارسال به عهده داروخانه ایران است
در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان داروخانه ایران، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود
پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟
کارشناسان خدمات پس از فروش داروخانه ایران ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. پس از بررسی موارد مطرح شده توسط کارشناسان داروخانه ایران در صورت تایید ایراد کالا وجه به حساب شما مرجوع میشود و در صورت عدم تایید ، کالا به شما بازگردانده میشود.
اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل کارشناسی و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمیکند و داروخانه ایران در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچگونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را میپذیرد.
پس از دریافت و پذیرش کالا توسط داروخانه ایران، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین 48 ساعت کاری زمان خواهد برد.
کارشناسان فنی خدمات پس از فروش برای تست محصولات، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعملها و رویههای ابلاغ شده توسط شرکتهای تولید کننده و یا نمایندگیهای مجاز محصولات و کالاهای ارائه شده در سایت داروخانه ایران هستند، لذا علیرغم تصور آنکه تست کالا (حتی برای ایرادهای خیلی آشکار) میتواند خیلی سریع انجام شود، ولی در عمل رعایت رویههای تست زمانبر است و در مواردی نیاز به هماهنگی با نمایندگیهای مجاز آن کالا دارد. به همین علت زمان اعلام نظر کارشناسی برای تایید ایراد کالا ، به طور میانگین 48 ساعت کاری در نظر گرفته شده است، ولی خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت تست و کارشناسی را افزایش داده، در کوتاهترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد.
پس از تایید ایراد کالا ، مرجوع وجه طی 48 ساعت کاری صورت می پذیرد.
ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش داروخانه ایران است.
چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟
با شماره تلفن 03132238064 و 09032228064 واحد پستیبانی تماس حاصل بفرمائید
داروخانه ایران با ایجاد فضایی آسان و دسترسی ساده به انواع محصولات ، سعی نموده است فرآیند خرید را به بهترین شکل ممکن برای شما فراهم نماید. اما در کنار این موضوع، با ارائه شیوه های مناسب توزیع سفارشات، تلاش مینماید کلیه کالاهای خریداری شده شما مشتریان را در کوتاهترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت تحویل دهد. در حال حاضر سفارشات طبق رویههای زیر ارسال میشود
روزهای تعطیل رسمی در سال به طور کامل تعطیل می باشد و هیچ گونه ارسالی در این روز ها انجام نمی گردد
استان اصفهان
سفارشات در شهر اصفهان در همان روز سفارش و حداکثر دو روز بعد از تکمیل سفارش از طریق ارسال اکسپرس داروخانه ایران تحویل داده خواهد شد. همچنین امکان تحویل سفارش در همه روزهای کاری هفته به جزء روزهای تعطیل وجود دارد. سفارشاتی که بعد از ساعت کاری ثبت شود در روز بعد تحویل داده خواهند شد.
ارسال کالا برای سفارشات بیشتر از 250000 تومان در شهر اصفهان رایگان می باشد .
سایر استانها
سفارشات سایر شهر ها از طریق پست پیشتاز ارسال میگردد.
تمام سفارش هایی که تا ساعت 12 روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه ثبت شوند، حداکثر همان روز کاری و یا دوروز بعد آماده شده و تحویل سرویس پست داده می شود. سفارشهایی که بعد از ساعت 12 و یا روزهای پنج شنبه، جمعه و تعطیلات رسمی ثبت شوند، در اولین روز کاری بعد ارسال خواهد شد. پس از پردازش سفارش و تحویل به پست ، زمان تقریبی تحویل سفارش های پست پیشتاز ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش متغیر خواهد بود. ارسال کالا برای سفارشات بیشتر از 250,000 تومان برای سایر شهر ها رایگان می باشد.
هزینه پست
با توجه به شهر مقصد و وزن مرسوله متفاوت است که در هنگام تسویه نهایی به صورت خودکار محاسبه و نمایش داده می شود .
پیگیری مرسوله از درگاه پست
در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، میتوانید با کد رهگیری که برای شما پیامک شده است، و یا مشاهده آن در بخش جزئیات سفارش های من ، مرسوله را از طریق درگاه شرکت پست پیگیری کنید:
ارسال به سراسر ایران
داروخانه ایران با این باور که ایرانی شایسته بهترینهاست، در تلاش است تا بهترین محصولات را با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه در اختیار مشتریان خود قرار دهد. در همین راستا، سیستم تحویل اکسپرس داروخانه ایران در نظر گرفته تا کاربران با کمترین دغدغه به خریدی آسان و مطمئن بپردازند.
سفارشاتی که پس از ساعت 12 روزهای کاری، پنج شنبه یا جمعه و روزهای تعطیل رسمی ثبت شوند، در اولین روز کاری بعد پردازش خواهند شد.
در روزهای عادی، سفارشات طبق روشهای بالا ارسال خواهند شد؛ مگر در شرایط ویژه جشنوارهها یا روزها و ماههای شلوغ، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویههای بالا صورت نگیرد.
تحویل کالا
در زمان تحویل کالا حتما در محل تحویل حضور داشته باشید.
• تحویل گیرنده سفارش، حتما باید کارت شناسایی معتبر (کارت ملی) به همراه داشته باشد.
اکیداً توصیه می شود در هنگام تحویل، تعداد اقلام سفارش داده شده را با فاکتور در حضور همکاران ما چک کنید و از سلامت فیزیکی و ظاهری محصولات اطمینان حاصل کنید. در غیر این صورت طی 24 ساعت پس از تحویل از طریق
شماره تلفن 03132238064 و 09032228064 تماس بگیرید.
داروخانه ایران ، خود را متعهد به حفاظت از حریم خصوصی کاربران و مشتریان می داند و ما به عنوان بخشی از تعهد خود نسبت به حریم خصوصی شما، این بیانیه محرمانگی را تهیه کردهایم.
اطلاعاتی که ما از شما جمع آوری می کنیم:
از شما خواسته میشود که اطلاعاتی نظیر نام و جزئیات تماس خود را وارد یا به واحد پشتیبانی ارائه کنید. همچنین ممکن است ما اطلاعاتی درباره استفاده شما از سایت را در کنار اطلاعاتی که به وسیله نامه و یا ایمیل برای ما میفرستید، جمع آوری کنیم.
افشاء
اطلاعاتی که در اختیار ما قرار میدهید در سرورهای امن ما قرار میگیرد. همچنین ممکن است ما اطلاعات جمع آوری شده را در اختیار نهادهای نظارتی سازمان خود قرار دهیم اما این موارد شامل اطلاعاتی که قابل استفاده برای تعیین هویت شما باشند نخواهد بود و اطلاعات تماس و آدرس شما فقط با دستور قضایی مطابق قانون تجارت الکترونیک در اختیار مراجع ذیصلاح قرار می گیرد. تنها واحدهای مرکز سفارشات و امور مشتریان مجازی جهت ارتباط با شما معتبر و مورد تایید می باشند.
هر جا که رمز ورودی به شما ارائه شده (یا خود انتخاب کردهاید)، این رمز ورود شما را قادر خواهد ساخت تا به بخشهای مشخصی از داروخانه ایران دسترسی داشته باشید، حفظ و نگهداری از این رمز ورود بر عهده شخص شما خواهد بود. ما از شما میخواهیم تا این رمز ورود را در اختیار هیچ کس قرار ندهید. متأسفانه انتقال اطلاعات از طریق اینترنت کاملاً امن نیست. علی رغم اینکه ما همه تلاشمان را جهت حفاظت از اطلاعات شخصی شما به کار میگیریم، نمیتوانیم امنیت انتقال اطلاعات شما را تضمین کنیم؛ بنابراین مسئولیت هرگونه انتقال بر عهده شما خواهد بود. با دریافت اطلاعات شما، ما از روشهای سخت گیرانه و امنیتی در جهت تلاش برای جلوگیری از دسترسی غیر مجاز به آنها استفاده خواهیم کرد.
کشورهای خارج از جامعه اقتصادی اروپا همیشه قوانین حفاظت اطلاعات قوی ندارند. به هر حال ما همیشه برای اطمینان از اینکه اطلاعات شما مطابق این خط مشی استفاده شود تلاش خواهیم کرد. مگر در مواردی که قانون ملزم بداند، ما هیچ بخشی از اطلاعاتی که شما در اختیارمان گذاردهاید را در اختیار دیگران نگذاشته، به فروش نرسانده و توزیع نخواهیم کرد.
IP ها و کوکی ها
ما ممکن است اطلاعات کامپیوتر شما، از جمله آدرسIP، سیستم عامل و نوع مرورگر را جمع آوری کرده و جهت مدیریت و اهداف بازاریابی مورد استفاده قرار دهیم. این امر شامل دادههای آماری درباره الگوها و عملکرد جستجوی شما در اینترنت بوده و نمیتواند هویت شما را تعیین کند.
کوکی ها بستههای کوچک اطلاعاتی هستند که ما روی کامپیوتر شما ذخیره میکنیم. هنگامی که شما وارد سایت ما میشوید، سیستم ما کوکی هایی را روی کامپیوتر شما ذخیره خواهد کرد. مگر اینکه مخالفت خود را هنگام ارائه اطلاعات خود به ما اعلام کرده باشید. کوکی ها به دفعات بعدی بازدید از سایت سرعت بیشتری میدهند. همچنین کوکی ها به ما اجازه میدهند تا بتوانیم ترافیک سایت را کنترل و نظارت کرده و محتوای سایت را برای شما شخصی سازی کنیم. شما میتوانید با فعال کردن تنظیمات خاص در مرورگر کامپیوتر خود از ذخیره کوکی ها جلوگیری کنید، در این صورت ممکن است نتوانید از برخی قابلیتهای ویژه سایت ما استفاده نمایید.
امنیت و حفاظت از داده ها
ما از اقدامات امنیتی استفاده میکنیم تا اطلاعات شما را از دسترسی اشخاص غیر مجاز و عملکردهای غیر قانونی، خسارات اتفاقی، تخریب و نقصان مصون نگاه داریم. ما اطلاعات شما را برای مدتی متعارف که قانون ملزم میداند، نگاه خواهیم داشت. در موارد خاص ممکن است داروخانه ایران حاوی لینکهای الکترونیکی به سایتهای دیگر باشد. در صورتی که بخواهید از این سایتها بازدید کنید، خط مشی حفظ حریم خصوصی و اولویتهای حریم خصوصی آنها معتبر خواهد بود.
دسترسی و به روزآوری
شما این حق را دارید که از اطلاعات نگهداری شده خود آگاهی داشته و از ما بخواهید تا تغییراتی در آنها ایجاد کنیم تا دقیق و به روز باشند. اگر به این امر تمایل داشتید، ما را در جریان بگذارید.
تغییرات در خط مشی حفظ حریم خصوصی ما
هرگونه تغییرات آتی در خط مشی حفظ حریم خصوصی ما بر روی سایت قرار خواهد گرفت و در صورت نیاز از طریق ایمیل نیز اطلاع رسانی خواهد شد.
فروشگاه ما را دنبال کنید